Які особливі елементи інтерфейсу має програма Windows MovieMaker?
Крім стандартних елементів вікна, зокрема рядка меню та панелі інструментів, вікно відеоредактора Windows MovieMaker містить також спеціальні елементи для відеоредакторів. Не всі елементи одночасно відображаються у вікні. Залежно від етапу роботи з відеокліпом можна використовувати такі елементи : панель Операцій з фільмами , що подає вказівки, найбільш використовувані під час створення відеокліпу; панель Збірок, на якій відображаються збірки імпортованих мультимедійних об’єктів і колекції відеоефектів та відеопереходів; панель Вмісту , на якій відображаються кліпи, що входять до обраної збірки; вікно Поперед¬нього перегляду , яке використовується для перегляду як окремих кліпів, так і всього проекту перед збереженням, та область, в якій створюються і монтуються проекти, що може відображатися у вигляді Аркуша розкадрукування або Шкали часу .
Збірка — це сукупність вихідних мультимедійних об’єктів, що вико-ристовується під час створення фільму.
Мультимедійні об’єкти — зображення, аудіо- та відеокліпи — додаються до збірок з відповідних файлів або з камери.
Аркуш розкадрування використовується для перегляду та зміни послідовності кліпів проекту, перегляду доданих відеоефектів та відеопере-ходів. Аудіокліпи, додані до проекту, не відображаються на Аркуші розкадрування, вони відображаються на Шкалі часу. За допомогою шкали часу можна переглядати та налаштовувати часові параметри кліпів проекту. За допомогою кнопок на шкалі часу можна виконувати такі операції, як зміна вигляду проекту, збільшення чи зменшення деталей проекту, запис звукового супроводу, налаштування рівня звуку тощо.
Керувати зовнішнім виглядом вікна можна за допомогою вказівок меню Вигляд або відповідних кнопок на панелі інструментів чи на Аркуші розкадрування/Шкалі часу.
Як додати мультимедійні об’єкти, збережені у файлах, до Збірок?
Відеокліп, що створюється за допомогою Windows MovieMaker, може містити відеофрагменти, аудіозаписи та статичні зображення. Для додавання до проекту мультимедійних об’єктів, що зберігаються у файлах, можна виконати вказівку Файл/Імпорт до збірок або скористатися вказівками з панелі операцій з фільмами, що містяться в розділі Запис відео: Імпорт відео, Імпорт зображень, Імпорт звуку або музики.
Програма Windows МоуівМаквг не зберігає в проекті копію імпортованого файла — створюється кліп, що посилається на вихідний файл. Тому після імпорту файлів до проекту не слід переміщувати, перейменовувати чи видаляти вихідні файли.
Під час імпортування кожного відеозапису автоматично створюється нова збірка, ім’я якої збігається з назвою імпортованого файла. Крім того, якщо під час імпортування відео у діалоговому вікні Імпорт файла встановлено прапорець Створити кліпи для файлів відео , програма Windows MovieMaker автоматично розбиває відеоматеріал на відеокліпи — фрагменти, що мають різний час відтворення. Такий поділ на кліпи полегшує процес редагування під час монтування фільму, оскільки користувач може враховувати ключові точки відеозапису і редагувати ли¬ше окремі його частини. Аудіофайли та зображення імпортуються до збірки, що обрана на панелі Збірки.
Першим кроком у створенні проекту є формування збірки матеріалів, що будуть використовуватися.
За допомогою майстра можна швидко створити фільм на основі обраних кліпів. Для застосування майстра мають виконуватися такі умови: збірка чи кілька кліпів мають бути виділені на панелі Збірки або панелі Вмісту, час відтворення обраного відео та/чи зображень має бути не менше ніж 30 с; якщо фільм міститиме аудіозапис, то час його відтворення також має бути не менше ніж 30 с.
Для створення проекту за допомогою майстра можна скористатися одним із способів: вибрати в меню вказівку Сервіс/Автофільм або на панелі Операцій з фільмами в розділі Монтаж фільму вибрати вказівку Створення автофільму. Далі в області Вибрати вид монтажу автофільму слід вибрати один з можливих видів, у разі потреби ввести назву фільму, вибрати звук або фонову музику та вибрати посилання .Готово, можна монтувати фільм.
Файли яких форматів можна імпортувати до програми Windows MovieMaker?
Файли не всіх мультимедійних форматів можна імпортувати до проекту.У випадку, якщо мультимедійні об’єкти збережені у форматах, що не підтримуються програмою Windows MovieMaker, для використання в проекті їх слід спочатку конвертувати до одного з мультимедійних форматів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий